علی سان من

چند تا عکس از عید امسال

1392/8/26 13:41
نویسنده : لیلا
185 بازدید
اشتراک گذاری

 

این یه قسمت از سفره هفت سینه. تخم مرغها رو علی جان با آبرنگ رنگ کرده.

تخم

این همون ماشینیه که علی به خاطرش از شیشه شیرش گذشت.

ماشین

منو بابا هر کدوم یه جفت کفش برای علی پسندیدیم

اینم سلیقه خودشهبدو بدو آومده مامانننننننن بیا هنااااااااااااااا

کفش

لباس

 

پارک

پارک

آزادگان

آزادگاه

پارک

تاب

اینم آقا پلیس کوچولوی مامان یا به قول خودش عمو ریکارد (سی دی پله)

آقا

پلیس کوچولو

محو تماشای سی دی عمو ریکارد و پله

سی دی

شهر

اینم کادوی علی جانه اینو من براش گرفتم

کادوعلی جان

از سر سفره هفت سین بوسیدمش میگم علی جان عیدت مبارک. فوری برگشته می گه پس کادوم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ناراحت

اینم بابایی براش خرید

کادوی

سومین سری ماشینهای راه سازی

ماشین

اینم ببر کوچولوی من که هر جا ماژیک پیدا می کنه خودشو رنگ می کنه و میگه من ببرممممممم

خوابیده بود دیدم شکمش رنگیه باز کردم دیدم بلههههههههههه

ببر

یه دونه عکس از سیزده بدر

علی سان و مانی و داداش میلاد. وقتی دودو چی چی از کنارمون رد میشد.

باغ

آهان یه دونه عکس هم از اولین مدرک تحصیلی پسرم بزارم

انشاء اله دیوار اتاقت پر بشه از مدارک تحصیلی عالییییییییییییییی و مامان حسسسسسسسسسسابی کیف کنه و بهت افتخار کنه .

مثل همیشه

مدرک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد