علی سان من

بدون عنوان

1394/10/1 11:53
نویسنده : لیلا
235 بازدید
اشتراک گذاری

من هنوز با علی سان در مورد مدره رفتن مشکل دارم. 

مخصوصا روزهایی که املا داره یا قرآن.

هفته پیش دوشنبه املا داشت شب هم تمرین نکرد. صبح نمی تونست بره مدرسه نشسته بود تو ماشین و طبق معمول بغض کرده بود. 

آقا شیره خونه جلوی مدرسه یه موش کوچولوی نازه که دل مامانشو کباب می کنه.

منم چون ساعت اول مهارتهای زندگی داشتن چیزی نگفتم. دفتر املاشو درآورد گذاشت روپاهاش و به زور هر چی می گفتم می نوشت(دفتر رو نمی تونست روی پاهاش درست نگه داره) یک صفحه املا گفتم نوشته باز میگفت مامان نگرانم بازم بگو. خلاصه بعد از 45 دقیقه که کمی استرسش کم شد رفتیم تو مدرسه. آقا معلمشون تو دفتر نشسته بود اونو دیده زده زیر گریه. آقا من هیچی یاد نمیگیرم.

آقاشون گفت چرا تو خیلی زرنگی خوب بلدی

- نه آقا هر چی می خونم بازم بلد نیستم.

-پسرم اینجا مدرسه س. تو هم اومدی درس یاد بگیری. منم کوچیک بودم هیچی بلد نبودم. الانم اومدم هر چی بلدم به شما یاد بدم نگران نباش.

خلاصه بعد شروع کرده مامانننننننننننننن اشکهامو پاک کننننننننننن. 

بعد یادش افتاده منو صبح خیلی اذیت کرده.

مامانننننننننننننن منو بوس می کنیییییییییی. مامان منو می بخشییییییییییییییییی.

به زور رفته تو کلاس.

حالا ظهر میرسم خونه میگم علی سان مدرسه چطور بود.

خوبببببببببببببب. عالی (ای کوفت) فقط بلده منو نگران کنه

آموزش قرآن به مامان 

اینم یه مدل املا که دو نفره و مشورتی می نویسن. یک خط شماره 11 علی سان یک خط شماره 22 مانی دوستش 

آقا معلموشون که تو جلسه داره به ما توضیح میده چطوری حروف رو به بچه ها آموزشی میده.

والله من الان هر چی فکر می کنم یادم نمیاد این دو خطی که تو تابلو نوشته چطوری یاد گرفت. دلم برای بچه ها سوخت. 

آهان یه دونه هم برنامه براش درست کردم. چون اوایل سال اسم کتابها رو نمی تونست بخونه از روی عکسشون برنامه فرداشو جمع می کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

aylar
6 دی 94 22:06
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
نقاش کوچولو
7 دی 94 15:39
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین خیلی ممنون از راهنمایی تون.ممنون.
سودابه
12 اسفند 94 13:16
هزارماشالله .خدا این پسر گل خوشگل ما رو در پناه خودش حفظ کنه. سلامت باشید همینطور دختر گل شما.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد