علی سان من

اسپایدرمن کوچولوی من

1392/8/26 13:45
نویسنده : لیلا
416 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه علی شدیدا به سی دی های مرد عنکبوتی علاقه مند شده. هر بار از جلوی کلوپ رد می شیم میره تو و یه دونه سی دی اسپایدرمن برمیداره.

 پریروز بابا یه دونه لباس مرد عنکببوتی براش خریده بود. از اونجایی که علی اصلا لباس پوشیدن و لباس درآوردن رو دوست نداره علاقه ای نشون نداد. ولی وقتی داشت سی دی رو نگاه می کرد ازم خواست بلوزشو بپوشونم و کم کم شلوار و نقابشم گذاشت.

از پریروز تا حالا لباس تنشه و اصلا نمیزاره عوضش کنم. هر از گاهی هم میره نقابشو میاره و میکنه سرشو از من میخواد باهاش بازی کنم.

اینهم از عکسهای اسپایدرمن کوچولوی من

 علی

  علی

 علی

اینجا هم که بعد از کلی بازی حسابی خسته شده بود و همزمان با شیر خوردن داشت ناف بازی می کرد.

علی

 در مورد پوشک پوشیدنش هم که

هنوز شبها و وقتهایی که بیرون میریم پوشک میپوشه ولی تو خونه نه

به جز چند تا کلمه عجیب غریب هم دیگه حرف دیگه ای نمیزنه.

حرف زدنش هم زیاد تغییری نکرده به کوفته قلقلی که خیلی دوست داره میگه قلقلقلق

وقتی یه ماشین کوچیک میبینه دو تا انگشت کوچولوشو میاره جلو و میگه کوکولو

دیروز هم که داشتم مرغ پاک می کردم وایستاده بود کنارم و هی می گفت قدقدا قدقدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد