علی سان من

عکسهای شمال

1392/8/26 13:38
نویسنده : لیلا
194 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش چهارشنبه رفتیم شمال خونه دایی

مانی هم همراه ما اومد. خیلی خوش گذشت. اینجا حیاط خونه دایی بود با دو تا گل خیلی خوشگل که من عاشقشون شدم

شمال

 اینم علی کوچولو در حال خاک بازی. بچه م برگشتنی چقدر گریه کرد.

علی جان

 اینم عکس مانی پسرخاله. کیان پسردایی و علی جان من

سه

بازی

زمین

سه تا وروجک دوست داشتنی تو خونه دایی

علی

اتاق

اینجا علی می گفت من گل(لباسم قرمزه) مانی آبی. هیان (کیان) خیارررررررری(لباسش سبزه)ماچ

سه تا

 

علی

خونه

علی جان آتش نشان

تو کوچه دایی ایستگاه آتش نشانی بود و هر وقت از اونجا رد میشدیم علی کنار ماشینها می ایستاد و کلی دید میزد

 آتش نشان

پارک

بچه م همه چی رو هننننننننن می بینه چه طوری دستاشو عین فرمون گرفته

پارک

علی جان

 روز پنجشنبه دهم تولد من بود

وقتی خوابیده بودم دیدم دو تا وروجک دارن پچ پچ می کنن

که برای من کادو بخرن. به مامانم می گفتن مامان بزرگ براش کیک تولد بگیرم.

آخر سر این شد کادوی تولد من. میگن تقدیم به بهترین عمه و بهترین خاله دنیا خنده

کادوی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد