علی سان من

لغت نامه علی سان

1392/8/26 11:51
نویسنده : لیلا
124 بازدید
اشتراک گذاری

علی کوچولو حرف میزنه در حد المپیک

 

ششششششششش            بستنی میخوام

با   با                                     بابا

ددر                                      بریم بیرون(البته بیشتر وقتا یه بلوز میاره و نشون میده که این بپوشون بریم بیرون و یا اینکه پتوشو میاره میگه منو بپیچ بریم ددر)

عمممممه                              مامان

پو پو                                     پو (شخصیت معروف کارتون پو) تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

چی چی                              صدای قطار (پاشو قطار بازی کنیم)

خوخ شششششششش      صدای خوابیدن

شیر                                    شیر

هم                                     خوراکی

هن                                    ماشین

و دیگه هر چی که ازش سئوال کنی برای جوابش میگه هن هن

پوشکشو نشون میده و بعد شیر آبو و دستاشو به هم میماله - یعنی اخی کردم پاشو بریم بشوریم

دستاشو باز میکنه و صدای هن درمیاره یعنی پاشو هواپیما بازی کنیم

وقتی هم یه کاری داره که می دونه اگه انجام بده دعواش میکنم با چشمهای شیطونش یه جوری نگاه می کنه که می فهمم یه شلوغ کاری در راهه

وقتی برم حموم میاد جلوی در و بلوزشو بلند میکنه یعنی دربیار بیام حموم آب بازی

وقتی باباش از خونه میره بیرون بدو بدو میره سراغ کیف من پول برمیداره میده باباش و میگه هم هم - یعنی برو برای من خوراکی بخر

عاشق پفک - بستنی - کچاپ - بادوم هندی و شکلات و شکلات و شکلات اگه شکلات دم دستش نزارم یه جوری خودشو میرسونه به قندون و اونوقت........

به هر حال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد