علی سان من

تنهایی علی کوچولو

1392/8/26 13:25
نویسنده : لیلا
151 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته علی سان خیلی احساس تنهایی می کنه. به یه دستش میگه علی سان به دست دیگه ش میگه ثنا.

بعد میگه ثنا خوب شد اومدی من خیلی تهنایی تهنایی بودم داشتم گریه می کردم بیا بازی کنیم.

به منم میگه تو مامانی برای بچه هات آب یخ و آب سرد بیار.

امروز صبح هم داشتیم میرفتیم مهد وقتی بهش گفتم تو ماشین میشینی من برم برات خوراکی بخرم؟ گفت آره. آب سیب هم بخر. برگشتم دیدم داره گریه می کنه.

گفتم علی جان چی شده آخه تو که قوی هستی نباید بترسی. وقتی مامان پیشته هیچوقت از هیچی نترس من مواظبتم در ماشینم بستم. از مغازه هم نگاه ت می کنم. نباید بترسی. من که یه دونه پسر بیشتر ندارم. همیشه حواسم بهت هست. گفت مامایی یه دونه هم دختر بخر. گفتم اسمشو چی بزاریم گفت ثنا.

صبح هم وقتی داشتم آماده ش می کردم میگه مامایی داریم میریم مهد؟ گفتم آره. گفت فردا میایی دنبالم؟ گفتم نه ظهر میام. طفلک چون تو مهد می خوابه احساس می کنه یه روز تو مهد می مونه.

خلاصه که امروز هم کمی کسالت دارم هم اصلا حوصله ندارم.

باید برای افزایش ساعت کاریمون یه فکر اساسی بکنم.

خوب اینم یه دوست

علی

علی

علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الینا
3 شهریور 92 9:54
سلام عزیزم ماشاالله چه گل پسر ادم حظ میکنه خدا براتت بخشه الهی

عزیزم این پست رو خوندن خیلی نگران شدم پسرمون به شدت احساس تنهایی میکنه ثنا ممکه اسم یکی از دوست هاش یا یه شخصیت خیالی باشه که علی برای فرار از تنهایی بهش پناه می بره این مساله روی اعتماد به نفس و شخصیت بچه تاثیر داره سعی کن وقت بیشتری باهاش بگذورنی با هم کارهای مشترک بکنین بازی کنین نقاشی کنین تو کارای خونه وقتی خودت هستی با هم مشارکتت کنین بغلش بخواب لوسش کن و به هیچ وجه تاکید می کنم به هیچ وجه توی ماشین تنهاش نذار ولو برای یک دقیقه این مساله نشات گرفته از هوش بالای این بچه است کمبود حظور شما رو احساس می کنه و حس می کنه با حضور یک شخص دیگه این تنهایی پر میشه عزیزم باید وقت بیشتری باید گل پسرت بذاری حداکثر زمانی رو که خونه هستی باید به علی اختصاص بدی خیلی بچه حساسیه

در هر حال ببخشین که فضولی کردم...








مامان الینای عزیزم ممنون

آره خیلی بچه حساسیه

ثنا هم اسم یکی از دوستای مهدشه. از مدیرشون خواستم بهم نشونش بدن و دیدم که دختر بسیار مهربونیه.

حق با شماست باید وقت بیشتری براش بزارم.

بازم ممنون



مامان اميرحسن
6 شهریور 92 7:44
الهی بمیرم واقعا سخته همیشه دوست داشتم ساعت کاریم تا 4باشه پنجشنبه ها هم تعطیل باشم ولی هیچ وقت فکر این جاهاش نمیکردم خدا کنه ساعت کاریت مثل قبل بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد