علی سان من

برای علی سان یکی یه دونه م

1392/8/26 13:25
نویسنده : لیلا
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

می دونم الان تو مهد نشستی و با دوستات بازی می کنی.ولی نمی دونم دلتنگ من میشی یا نه. از اینکه مجبورم بزارمت مهد اونم ساعتهای طولانی واقعا متاسفام. ولی چاره ای نیست. ولی عزیزم بدون که تمام تلاشم رو می کنم که یکی دو سال دیگه درخواست بازنشستگی پیش از موعد بدم و پیشت باشم. حداقل وقتی از مدرسه میای خونه مامان خونه باشه و غذای گرم بهت بده. نه اینکه مجبور باشی یکی دو ساعت تنها تو خونه بمونی تا مامان خسته از سرکار بیاد.

خدا بزرگه انشاء اله درست میشه.

پسرم اگه بعضی وقتا می بینی مامان از زور خستگی بی حال خوابیده. بعضی وقتا میای سر به سرم میزاری که بیدار شم می بینی نمی تونم و چشمهام پر خوابه ناراحت نشو. این روزا مامان یه کم بیشتر به استراحت نیاز داره. تازه حالم خوب شده. نیاز به تجدید قوا دارم. باید یه کم بیشتر به خودم برسم تا زودتر مثل سابق قوی بشم. پس ناراحت نشو پسرکم. وقتی از خواب بیدار میشم میای بغلم می کنی میگی ماان صبح شد بیدار شدی؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا با من بازی کن ناراحت میشم. ولی تو کمی حوصله کن. کمی صبر داشته باش.

دیگه اینکه وقتی بعضی اوقات کار بد می کنی و من عصبانی میشم و دعوات می کنم و تو میگی برو گمشو بیرون و دیگه دوستت ندارم. و منم تو اون لحظه میگم اصلا منم دیگه مامانت نمیشم. ناراحت نشی عروسک گلم. تو تنها کسی هستی که تو این دنیا من با تمام وجود دوستش دارم. خیلی زیاد. حتی بیشتر از بابایی. حتی بیشتر از آقاجون و مامان بزرگ. بیشتر ار همه همه کسم.

تو همه کس منی پس ناراحت نشو. وقتی ازت می پرسم منو دوست داری یا نه اونم روزی هزاران بار ناراحت نشو. به محبتت نیاز دارم. دلم میخواد تو هم منو زیاد دوست داشته باشی به قول خودت زیاد زیاد.

دلم می خواد هر روز و هر لحظه مطمئن بشم که تو هم منو دوست داری. پس به حرافی متهمم نکن عزیزم. دلم می خواد بدونی وقتی بغلت میکنم و کلی فشارت میدم و کلی بوست می کنم چقدر کیف می کنم. چقدر دلم آروم میشه چقدر در دلم به داشتن پسری مثل تو افتخار می کنم و چقدر خدا رو شکر می کنم. عزیزکم. فقط می خواد بدونی من هیچکسو به اندازه تو دوست ندارم.

وقتی موقع ظرف شستن میای بغلم می کنی و با صدایی که کمی تغییرش میدی و لوس بازی درمیاری و میگی مامایی دوستت دارم. انگار همه دنبا رو به من میدن.

عزیزم فقط می خوام بدونی همه قلبم مال توئه.

تو همه عشق و امید منی. پس ............ تو هم دوستم داشته باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد