علی سان من

مناسبت

1394/1/29 13:20
نویسنده : لیلا
304 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم روزت مبارک

امیدوارم سالیان سال سایه ات بر سرم باشم.

خدایا نگهدار گوشه ای از بهشتت که به ما بخشیده ای باش.

خداوندا سپاسگزارم .

 

روز مادر علی سان از مدرسه یه کادو برای من آورده بود. خانمش می گفت بهشون گفتم یه نقاشی برای ماماناتون بکشید. علی سان یه مستطیل کشید و رنگشو زرد کرد. گفتم علی سان این چیه برای مامانت کشیدی.

- خانم این طلاست(شمش) مامان من خیییییییییییلی طلا دوست داره.

کلی به این حرفهاش خندیدیم.

تولد با بچه های مدرسه

اینجا دوستاش دارن برش می رقصن

تو کلاس لگو بازم سازه ای درست کرده بود که خانمشون خیلی خوشش و اومده بود. و بازم رفت تو دکور کلاس

یه ماشین جیپ خوشگل

منم براش جایزه گرفتم. البته این جایزه ش دو تا مناسبت داشت. یکی ابتکارش تو کلاس و دیگه اینکه ظهرها از کلاس که میاد میره خونه. تا من برگردم. چون عاشق لگو شده براش لگوی نینجا خریدم.

پنجشنبه رفتیم قسط خونه رو بدیم. نگاه کرده به پولا میگه مامان پولا رو نده بانک بیا بریم باهاش لگو بخریم.

 

اینم کادوی تولدی که من براش گرفتم و پیشاپیش دادم که واقعا اشتباه کردم. چون الان دوباره منتظر کادوی تولده وروجک. البته چون عمه اومد خونه مون و کادو آورد ما هم یک کیک کوچولو گرفتیم و کادویی که براش خریده بودیم رو زودتر دادیم.

با سوگند دختر عموش

 

این هم شب موقع خواب که با کارتن کادوی تولدش خوابیده

شبت به خیر عزیزم.

خوابهای خوب ببینی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد