علی سان من

سال نو مبارک

1394/1/10 10:11
نویسنده : لیلا
417 بازدید
اشتراک گذاری

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ها 

ای مدبر شب و روز 

ای گرداننده سال و حالت ها

بگردان حال ما را به نیکوترین حال

سال نو مبارک

انشاء اله که سالی پر از سلامتی و شادی برای همه باشه

گزارش تصویری از عید و بازی های مامان و علی سان

 جشن سال نو مدرسه در تالار ارم

 کادوی سال نو از طرف مدرسه

 

 جشن سال نو در اسفند ماه 93 کلاس لگو

عکس علی سان تو کلاس لگو با هلیکوپتری که درست کره بود. مربی اونقدر خوشش اومد که گذاشت تو دکور

 علی سان مشغول بازی لگو . در حال درست کردن پارک

 جایزه من برای علی سان  که دوتایی درستش کردیم

 

 

اینجا اسب ها رو من درست کردم علی سان کالسکه درست کرد

 

 باغ وحش

 

خونه درختی

مدرسه بزرگترها(دانشگاه) که آقای پلیس داره بهشون علائم راهنمایی رانندگی یاد میده

عیدی علی سان که من و بابا گرفتیم و خیلی خوشش اومد و به دو شکل میشه درستش کرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
25 فروردین 94 14:05
عاااااااااااااااااالی بود. خدا گل پسر باهوش برات حفظ کنه و انشالله همیشه سایه تون بالا سرش باشه.خیلی لذت یردم سلامت باشی عزیزم دختر گلتو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد