علی سان من

لگو بازی شیرین علی سان و مامان

1394/5/19 12:18
نویسنده : لیلا
1,496 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه موقع بازی علی سان با لگوهاش منم هم برای کمک کردن هم برای اینکه تنها نباشه کنارش میشینم 

چقدر ساخت لگوها شیرین و جذابه

هر چند خیلی اتاقشو شلوغ میکنه .

میرم اتاقش صداش می کنم 

علی سانننننننننننن یه لحظه بیا

نه مامان نمیام میترسم خبر بدی باشهغمگین

نه عزیزم بیا کارت دارم. ببین اتاقت شلوغه بیا با کمک هم لگو ها رو مرتب کنیم. تو به خانم فروشنده لگو قول دادی روی ملحفه بازی کنی و هیچ کدوم از لگوها رو پخش و پلا نکنی.

باشه خوب قول میدم

و سخنرای مامان در مورد اینکه خونه شلوغ میشه لگوها گم میشن و .....

و جواب علی سان

خوب دیگه مامان جو گیر نشوتعجبتعجب

علی سان خونه رو شلوغ نکن پسرم کمرم درد میکنه.

- مامان یعنی داری پیر میشی.

خوب آره یواش یواش تو بزرگ میشی منم پیر میشم.

- بابا هم، مثل مامان جون و آقاجون

اره عزیزم 

- خوب مامان نگران نباش همه چیز رو بسپار به خدا درست میشه. غمگین

 

اینم عکسهای لگوهایی که با هم درست کردیم و من کلی کیف کردم.

پیتزا موتوری 

آب سرد کن 

توالت فرنگی 

مایل آنجلو شکمو با پیتزاش 

وسیله حمل جعبه های لگو 

لاک پشت های نینجا 

سطل آشغال ، موز و سوسیس کوچولو 

دستفروش 

 

پسر کوچولویی که از فروشگاه لگو خرید کرده و نایلون خرید تو دستشه

غواص 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا امیدی
20 مرداد 94 19:39
سلام به شما پدر و مادر گرامی بخصوص به نی نی کوشوله عزیز نی نی تون خیلی قشنگه انشالله به حق محمد خوش بخت بشه و زیر سایه پدر مادر سالیان سال خوش باشه . . به فروشگاه من سر بزنید خریده ارزان کارت شارژ با قیمت فوق العاده قربونت بشم. میشه لینک فروشگاهم رو بذاری تو وب این فرشته نازنین. خواهش میکنم عزیزم... . . خریده عمده و ارزان کارت شارژ www.sharjj.ir ممنون شما لطف دارید. انشاء اله حتما
مامان آروین
29 مرداد 94 11:55
سلام. ببخشید این لگوهای زیبا رو از کجا می خرین؟ آدرس اینترنتی هم دارن؟ خیلی دوست دارم برای پسرم از این نوع اسباب بازیها بخرم. ممنونم. ممنون از لطف شما. این بازی برای بچه ها خیلی عالیه باعث رشد خلاقیت اونها میشه. من از نمایندگی فروشگاه لگو شهرمون می خرم. موفق باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد