علی سان من

بوی ماه مدرسه

1395/7/5 10:33
نویسنده : لیلا
160 بازدید
اشتراک گذاری

شروع سال تحصیلی بر همه بچه های گل مبارک

علی سانو دوست خوبش مانی 

کادوی شروع سال تحصیلی علی سان 

روز جمعه: مامان آلفا خیلی ناراحته

چرا پسرم

آخه من از فردا میخوام برم مدرسه. کی با آلفا میخواد بازی کنه ناراحته چون میخواد تنها بمونه.

خوب علی سان بیا آلفا رو هم ببریم مدرسه رو بهش نشون بدیم.

فقط اجازه داره از تو ماشین به مدرسه تون نگاه کنه میشینه تو ماشین تا دلش برات تنگ نشه.

تو هم هر وقت اومدی باهاش بازی کن. 

باشه مامان دلخور( کلکش نگرفت)

اصلا مدرسه رو دوست نداره. یه ذره هم خوشحالی تو چشمهاش دیده نمیشه. 

حتی نمیگه دلم برای دوستام و زنگ تفریح و بازی با بچه ها تنگ شده.

اینم آلفای علی سان. از وقتی رفتیم تهران دلفیناریوم و اونجا آلفا و کاسیا رو دیده عاشق دلفین ها شده و اینو خریده. هر شب موقع خواب کنارشه.

تازه یه اسپات(شیردریایی) هم میخواست که پیدا نکردیم.

 امروز سومین روز مدرسه س و علی سان صبح نمی خواست بره. به من میگفت تو برو من تنهایی می مونم تو خونه. 

خدا صبر بده به جفتمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد