علی سان من

عنوان ندارد

1392/8/26 13:22
نویسنده : لیلا
255 بازدید
اشتراک گذاری

علی جونم خوبی مامان.

 

من چرا اینطوری م. نمی دونم چرا هر وقت میبرم جلوی مهد وقتی گریه می کنی تو اداره نمی تونم آروم بگیرم و همه ش منتظرم رئیس بره منم بیام دنبالت و ببرمت بیرون. وقتی کیفتو ازم میخوای و راحت میری بغل مربی ت که خیلی هم دوستت داره بازم یه دلتنگی دیگه میاد سراغم اینکه چرا علی زود ازم جدا شد و رفت.

عجب مامانی داری.

دیروز بهت میگم علی جان یه قولی به مامان میدی. با سر اشاره می کنی که باشه. می گم علی جان خودت می دونی که من چقدر دوستت دارم. بزرگ شدی قول میدی مامانو تنها نزاری. با سر بهم قول میدی.

پسرکوچولوی نازم امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و سرقولت بمونی چون می دونی چقدر دوستت دارم.

امروز دوربینو آوردم اداره.

عکسهای تبسم جونمو ریختم روی سی دی تا دوربینو خالی کنیم.

ببین اونم چه دختر ناز و دوست داشتنیه. نمی دونم چرا من این بچه رو اینقدر دوستش دارم. بس که ساکت و خانومه.

تو هم که هر وقت خاله رو می بینی میشینی زمین و میگی تبسمو بزارین بغلم. می دونم که تو هم خیلی دوستش داری. خدا هر دوتونو نگه داره و انشاء اله هر دو تون با ناز مامان باباتون بزرگ بشین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نی نی و مامی
1 اسفند 91 10:34
سلام لیلا جون.خدا علی سان کوچولو براتون حفظش کنه.ایشاالله دوماد شدنشو ببینین. ما هم خیلی وقته نی نی میخوایم ولی خدا هنوز قسمتمون نکرده.
مامی آوا
1 اسفند 91 10:34
عزیزم ماشالله دختر خاله پسرخاله ای هر دو خوشگل و درجه یک.... خدا براتون نگهشون داره لیلا جونم ماشالله هزار ماشالله
مامان امیرحسن
1 اسفند 91 10:35
به به چه دخملييييييييييييييييي ماشالله من ميخواستم واسه علي جان دخمل بيارم كه نشد حالا علي آقا هم ديگه بايد بشه دوماد خاله اي حيف شدددددددددددددددد حالا بازم صبر كن شايد دومي دختر شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد