علی سان من

روزت مبارک عزیزم

1392/8/26 13:22
نویسنده : لیلا
156 بازدید
اشتراک گذاری

روزت مبارک پسر قشنگ مامان

  

امروز روز جهانی کودکه. روز پسرکوچولوی ناز من. روز همه دوستای ناز علی.

عزیزم دوستت دارم. خیلی دوستت دارم.

دیشب میگم علی می دونی من چقدر دوستت دارم. می خندی و میگی

نععععععععععع

هنننننا

می گم یعنی چی یعنی من ماشینهارو بیشتر از تو دوست دارم. غش میکنی از خنده.

و سرتو می کنی زیر پتو

قربونت برم که به اندازه ده تا دختر ناز داری.

 شنبه اومده گریه میکردی و دوست نداشتی بری مهد. منم آوردمت اداره. یه نامه از زبون تو نوشتم دادم زیرشو امضا کردی و دادی به معاونمون.

اینکه: سلام عمو. ......... اجازه بده بازم مامانم پنجشنبه ها بمونه خونه و منو ببره شهربازی............

اونم خندید. بغلت کرد. یه دونه کلوچه هم درآورد از تو کشو داد بهت. و به من اجازه داد از این هفته بازم پنجشنبه ها پیشت بمونم.

دستت درد نکنه که برای مامان دورکاری گرفتی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد