علی سان من

غذای جدید علی کوچولو

1392/8/26 13:36
نویسنده : لیلا
265 بازدید
اشتراک گذاری

علی جون ساندویچ خیلی دوست داره. دیروز رفتم مهد دنبالش همین که بغلش کردم فوری به مدیر مهد کلی پز داد که مامان هممما خرپپپپپپپپپ(با مامانم داریم میریم ساندویچ بخوریم)

 

از آنجایی که جمعه ساندویچ خورده بود منم دیگه نبردمش ضمن اینکه ناهار تو مهد قیمه خورده بودن.

غروب تا از خواب بیدار بشه ساندویچ میکرو آوردم پایین. مایه ماکارونی درست کردم و برای خودمون ماکارونی (البته علی هم خیلی دوست داره و یه کم خورد) با مایه ماکارونی براش ساندویچ درست کردم.

البته چون نمی دونستم می خوره یا نه فقط سه تا درست کردم.

وقتی بیدار شد ازش خواهش کردم به مامان کمک کنه و ساندویچ ها رو بزاره تو دستگاه. و چقدر خوشحال شدم وقتی علی استقبال کرد.

هر سه تاشم خورد و بازم می خواست.

آخرش گفتم علی جان ساندویچ خوشمزه بود گفت آره

هورتتتتتتتتتتتت نهههههههههههههه (خوشمزه بود ولی نوشابه نداشت)

خلاصه تصمیم گرفتیم از این به بعد با مواد دیگه ساندویچ های مختلف درست کنیم که علی جون از فکر ساندویچ بیرون دربیاد.

از دیروز شیرشم عوض کردم. براش شیر پاکبان خریدم. چون بهش گفته بودم که آقا گاوه قلقلی کرده تو شیرا و کثیف شده با اکراه می خورد ولی نمی تونست از شیر خوردن بگذره.

دیروز شیر پاکبانو نشونش دادم گفتم این شیر تمیزه

گریه می کرد که

نههههههههه گاوهههههههه بد شیر قلقلی نههههههههههههه

خلاصه با دوز و کلک شیر پاکبانو ریختم تو شیشه ش و خورد

شکر خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
1 اسفند 91 10:57
آی نووووووووووش جوووووووووووووووووونش یه سرچ کن بنویس انواع اسنک کلی موارد متنوع پیدا میکنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد