علی سان من

عکسهای تولد علی سانم تو مهد

1392/8/26 13:23
نویسنده : لیلا
288 بازدید
اشتراک گذاری

تولد علی سانم

تولد

دوستاش می گفتن. آقا پلیسهههههههه سوت بزن

آقا

علی

اینجا دوستاش حلقه ش کردن و داره با دختر خاله ش میرقصه.

به زور جلوی اشکامو گرفتم. تا حالا رقص بچه مو ندیده بودم

چقدر مردونه میرقصید. ماشاء الهههههههههههه

رقص

رقص

عکس یادگاری با دختر خاله ش یاسی جون (قربون حجب و حیات برم عزیزم)

علی

اینم یه عکس با ارشیا

علی

اینجا داره برای دوستاشکتاب رنگ آمیزی کادو میده.

کادو

اینم کادوی علی جان که ظهر که رسیدیم فوری ازم خواسته کمکش کنم سرهمش کنیم.

کادو

کادو

اینم یه کادوی دیگه که توی سی دی تیزپا دیده بود. وقتی کادو رو باز کرد گفت وایییییییییییییییییییی

کادو

اینم یه کادو کوچولوی دیگه که موقع خرید کتاب برای خودش گرفته.

وسایل رنگ آمیزی چهار طبقه ی پو

رنگ آمیزی

اینم کادوی مدیر مهدشون

کادو

کادو کادو

امیدوارم بهت خوش گذشته باشه.

و انشاء اله در پناه خدا سالم و سلامت باشی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
30 شهریور 92 10:55
سلام اگه میخواید از عکسای فرشته های کوچولوتون یه کلیپ داشته باشید یا یک کتاب عکس به من سربزنید منتظرم
نوشین
20 آبان 92 14:01
تولدت مبارک آقا پلیس خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد