علی سان من

روز کودک

1392/8/26 13:29
نویسنده : لیلا
224 بازدید
اشتراک گذاری

این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !

روزت مبارک دلبندم.

روزت

دسته

کادوی مهد

گل

کادوی

کادوی مامان و بابا

کادوی

کادوی من که خیلی وقت بود دلش می خواست داشته باشه. بزرگترین ماشین آتش نشانی که تو مغازه دیده بودیم. فوری هم بدو بدو برده به مامان جون و مامان نون نشون داده.

ماشین

کادوی بابایی

تخته

اینم کادوی عمه

کادوی

امروز هم تو مهد جشن روز کودک دارن. خوش بگذره پسرم.

لبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخند

روز منم مبارکککککککککک

عسل

اوه پس داداشم کو؟؟؟؟؟؟؟؟خیال باطل آهان فهمیدم خجالت 

داداشی زود زود بیا من منتظرتم.پسرخاله علی سان با من بازی نمی کنه به من میگه گولو بعضی وقتام میگه تسمم

حالا عکس من تو وبلاگ پسرخاله چیکار می کنه. متفکر

فهمیدمممممممممم خاله لیلا منو خیلی دوست داره.بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد