علی سان من

تولد

1393/3/31 9:33
نویسنده : لیلا
234 بازدید
اشتراک گذاری

روز 28 خرداد تولد تبسم خاله بود.  منم چون علی سان تولد خیلی خیلی دوست داره وسط هفته یه تولد سه نفره براش گرفتم.

کللللللللللللیییییییییییییییییییی ذوق کرد بچه م .

 

اینم عکسهای تولد تبسم خاله که البته با دو روز تاخیر روز جمعه تو باغ پری خاله اینا برگزار شد.

دختر خاله پسر خاله و علی سان که طبق معمول شیرجه زدن رو گوشی من.

عکس بچه ها که آخر شبه و خیلی خسته ن مخصوصاً جوجه من.

رقص چاقوی تبسم جیگر.

اینجا هم داره کیک می بره وروجک. (البته یه پز هم بدم که لباسشو من از تبریز به عنوان کادو براش خریده بودم که وقتی دیدم مامانش تو تولدش پوشونده کلی کیف کردم) چقدر هم بهش میومد. عروسک شده بود. ماشاء اله

البته کیکشو هم عموش زحمت کشیده بود درست کرده بود. هر چی گفتم تزئیناتش دو با دی دا (باب اسفنجیه) کلاهشم من با همین طرح براش درست کردم عمو گفته نه سختمه. همون باغ پری خاله تونو درست می کنیم.

البته خیلی هم قشنگ شده بود. علی سانم گیر داده بود اتاقشو من می خورم. پرنده ش مال منه . قطارشم مال منه.

مامان!!!!!!!!!!!!!

بله

مگه قطار روی ریل نمیره.

بله پسرم.

پس چرا عموی تمسسم( تبسم) قطارو گذاشته روی خیابون.غمگین

خلاصه روز خوبی بود و به همه بچه ها خوش گذشت.

 

تولدت مبارک تبسم خاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد