علی سان من

علی کوچولوی من و تلویزیون

1392/8/26 13:52
نویسنده : لیلا
153 بازدید
اشتراک گذاری

علی کوچولو چند وقته علاقه شدیدی به تلویزویون پیدا کرده شدیداً فیلم می بینه

 

سندرلا، نمو، مک کویین، مومو و خلاصه کلی سی دی خریدیم و اونهم حسابی مشغول دیدن فیلمه.

من نمی دونستم یه پسرکوچولو به این سن و سال با تماشای سی دی نمو ممکنه چه عکس العملی نشون بده.

شب فیلمشو براش گذاشتم اوایل فیلم که مامان و بابای نمو رو با تخم هاشون نشون میداد و یه ماهی بزرگتر اومد و مامان و همه تخم ها به جز یکی رو خورد اونقدر ناراحت شده بود که تعجب کردم لباشو کج کرده بود و می لرزید و مدام می گفت هم هم

یعنی ماهی بزرگتر اونها رو خورد

چقدر ناراحت بود هر چی بغلش می کردم و باهاش حرف میزدم قبول نمیکرد.

می خواستم سی دی رو خاموش کنم نمی زاشت

بعد از اون که نمو رو آدمها با قایق بردن هم کلی ناراحت شده

از خرید این سی دی پشیمون شدم

ولی علی مثل اینکه خیلی از قسمتهای بعدی فیلم خوشش اومده

همه ش میخواد براش سی دی نمو بزارم منهم فقط سی دی دوم رو میزارم که آخر فیلم خوب تموم میشه همینطور سی دی سندرلا رو خیلی دوست داره

حرف زدنش هم اصلا تغییری نکرده .

وروجک من می دونه چقدر منتظرم که منو مامان صدا کنه. می دونه چقدر صداشو دوست دارم به خاطر همینه ناز می کنه

باشه هر چقدر دوست داری ناز کن. برای من فرقی نمی کنه چه جوری صدام کنی مهم اینه که می دونم دوستم داری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مروا جمیلی
30 بهمن 91 10:37
وای الهی قربونش برم چقدر نازه!اگه خواستی منو با اسم وبم لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم لیلا جون ایشالله خدا پسرتو واست نگه داره.در ضمن کارتون"هیولا ها علیه بیگانگان"ذو براش بگیر خیلی قشنگه حتما خوشش میاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد