علی سان من

بزرگ مرد کوچک

1392/8/26 13:09
نویسنده : لیلا
122 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز علی رو بردم دکتر.

 

قدش ۹۲ بود و وزنش ۱۴ کیلو

ماشاء اله پسرم مردی شده برای خودش

دکترش گفت می تونی روی مسواکش خمیردندون خوراکی بزنی ولی خمیر رو فشار بده روی مسواک طوری که روی مسواک چیزی نمونه

بعد بده دستش هفته ای دو بار می تونی از خمیردندون استفاده کنی

من براش خمیر دندون با طعم موز گرفتم که دوست داره.

دارم برای خرداد ماه تدارک یه جشن کوچولو براش می بینم. وسایل مک کویینی سفارش دادم ببینم کی به دستم میرسه. کلاه، لیوان، بشقاب، نی، برچسب روی نوشابه، سفره و پرچم مک کویینی

از دوستم هم خواستم کمکم کنه یه کارت دعوت مک کویینی درست کنم با عکس علی

خدا کمکمون کنه بتونیم یه جشن خوب برای علی بگیریم. انشاء اله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی سان من می باشد